Expedia lliura a l'IMAS roba de llit, mantes i altres objectes per als centres de la xarxa d'Inserció Social
Expedia lliura a l'IMAS roba de llit, mantes i altres objectes per als centres de la xarxa d'Inserció Social
(29/10/2015)
L'agència de viatges online ha recollit més de 1.500 llençols, 1.300 mantes i 1.500 tovalloles, entres d'altres, procedents de 16 hotels amb els quals treballa la companyia a Mallorca.
L'Institut Mallorquí d'Afers Socials (IMAS), ha rebut avui un lot de material que la delegació mallorquina de l'agència online de viatges nord-americana Expedia, ha recollit als diferents hotels amb els que treballa a l'Illa, en el marc de la seva iniciativa solidària ‘day of caring’. Tot aquest material ha estat lliurat a l'IMAS, per a repartir-lo als centres d'acollida de la xarxa d'inserció social.
En concret s'han recollit 1.313 mantes; 408 cobrellits; 1.530 llençols; 995 coixins; 100 fundes de matalàs i 200 coixineres. Així mateix s'han replegat 1.534 tovalloles de dutxa, i altres 1.450 de bany; 180 estores de dutxa, així com també 450 estovalles i 400 torcaboques. A més, també s'han recollit 11 cadires d'infant i 100 coixineres de bressol.
La directora insular d'Inclusió Social, Caterina Mas, s'ha desplaçat fins a Ca l'Ardiaca on s'ha fet efectiu el lliurament de tot el material i ha agraït als treballadors de l'agència la seva tasca en la recollida i lliurament d'aquest material. Mas ha explicat que una vegada classificat tot el que ha estat rebut es repartirà entre els centres de la xarxa d’inclusió en funció de les necessitats de cada un d’ells.
El ‘day of caring’ és una iniciativa solidària que es duu a terme a diversos països i que té com a principal objectiu col·laborar i ajudar de forma activa en les comunitats a les quals Expedia té oficines instal·lades. Els treballadors de l’empresa duen a terme personalment i de forma voluntària una activitat social, que va des de la recaptació de doblers fins a iniciatives més concretes com la que s'ha dut a terme avui.