Consell de Mallorca - Favicon

CA

Webs d'interès

Totes les notícies

Miquel Ensenyat i Margalida Puigserver visiten l’Escola d’Estiu d’AMADIBA

Miquel Ensenyat i Margalida Puigserver visiten l’Escola d’Estiu d’AMADIBA

(04/08/2015)

El president del Consell de Mallorca i la consellera de Benestar i Drets Socials i presidenta de l’IMAS, s’han acostat avui fins al CP Camilo José Cela per conèixer de primera mà la tasca que desenvolupa l’Associació de Mares de Discapacitats de Balears

La presidenta de l’IMAS i consellera de Benestar i Drets Socials, Margalida Puigserver, i el president del Consell de Mallorca, Miquel Ensenyat, han visitat aquest matí al CP Camilo José Cela, l’escola d’estiu que l’associació AMADIBA organitza amb l’objectiu de donar a conèixer la tasca que realitzen amb persones amb discapacitat intel·lectual i alt nivell de dependència. A la visita també hi han estat presents la presidenta d’AMADIBA, Elvira Jimenez, el vicepresident de l’IMAS, Javier de Juan, i el director insular de persones amb discapacitat, José Manuel Portalo.

 

AMADIBA és una entitat sense ànim de lucre, fundada l'any 1995, que té com a objectiu donar resposta a les necessitats d'atenció de les famílies amb fills amb discapacitat intel·lectual, així com augmentar la seva qualitat de vida i el seu benestar. L’associació ofereix serveis de conciliació familiar, atenció diürna, residencial, respir familiar i d'oci, a més de crear un fòrum de trobada, relació i desenvolupament per a les famílies, entre d'altres.

 

Cal recorda que l’àrea de persones amb discapacitat de l’IMAS té concertades amb AMADIBA un total de 186 places (63 residencials, 25 en habitatge tutelat i 98 a centre de dia). Durant aquest any, l'àrea de persones amb discapacitat de l'IMAS compta amb un total de 2.263 places concertades (1.869 a la secció de valoració, avaluació i seguiment de les persones amb discapacitat i 394 a la secció d'iniciatives sociolaborals per a persones amb discapacitat).

 

Ensenyat i Puigserver han valorat molt positivament la visita que els ha servit per conèixer de primera mà les necessitats i la problemàtica de les nines i nins amb discapacitat intel·lectual i alt nivell de dependència.