Convocatòries de premsa

Assemblea de Batles i Batlesses de Mallorca
29-04-2025 / 09.00 h

El Consell de Mallorca inaugura el refugi Coma d'en Vidal
28-04-2025 / 11.00 h

El Consell de Mallorca celebra la gran final del Guirigall Prix a Marratxí
26-04-2025 / 10.00 h

Visita a les obres de modernització de l'estació de transferència Nord d’Alcúdia
25-04-2025 / 10.00 h

Declaracions del conseller de Benestar Social en relació al centre Es Refugi
25-04-2025 / 10.00 h

Presentació de la nova edició de la Fira Internacional del Disc
22-04-2025 / 11.30 h
Accessibilitat, cultura i gastronomia, eixos principals de la proposta del Consell de Mallorca en la ITB Berlín
Accessibilitat, cultura i gastronomia, eixos principals de la proposta del Consell de Mallorca en la ITB Berlín
(01/03/2025)
- Departament de Turisme
La delegació de Mallorca exposa davant el seu principal mercat les accions clau per a assegurar la convivència entre la indústria turística i els residents de l'illa
El Consell de Mallorca, a través de la Fundació Mallorca Turisme (FMT) ha preparat un complet programa d'activitats i trobades per a aprofitar al màxim la seva participació en la fira turística ITB Berlín, la més important del principal mercat emissor, Alemanya, que tindrà lloc la setmana vinent en la capital alemanya.
La delegació estarà encapçalada pel president del Consell de Mallorca, Llorenç Galmés, que estarà acompanyat per la vicepresidenta, Antònia Roca, el conseller de Turisme, José Marcial Rodríguez i el director de Turisme per a la Demanda i l'Hospitalitat, Marco Táboas.
La delegació institucional té per objectiu continuar amb l'estratègia de reforç és de la imatge de Mallorca com a destinació turística responsable en el mercat alemany.
Agenda
El dimarts 4 de març, a les 12:00h, Mallorca presentarà les últimes novetats en turisme accessible, incloses en el Pla d'Actuació 2024-2027 de la FMT. Aquest pla marca l'inici d'un projecte que busca estendre's a tot el sector i a tots els actors de l'entorn social i turístic de l'illa, amb l'objectiu de convertir Mallorca en un destí accessible universalment, tant per a viure com per a visitar. Aquesta iniciativa és una de les accions derivades de l'estratègia de convivència i responsabilitat establerta en el Pledge.
D'altra banda, per a mantenir una relació sòlida entre Mallorca i els principals mitjans i agents turístics d’Alemanya, s'ha organitzat una completa agenda d'entrevistes i reunions amb interlocutors clau del trade turístic alemany, com la revista FVW, TUI, Holidaycheck, Der Touristik, Alltours i Shauinsland, entre altres.
I, per segon any consecutiu, el Wintergarten dels magatzems KDW serà el punt de trobada per a l'esdeveniment de networking “Mallorca en Essència” Edició ITB, que reunirà 100 persones procedents de mitjans de comunicació, prescriptors, professionals del sector turístic i representants institucionals, principalment d'Alemanya, encara que també es comptarà amb la presència d'altres professionals de l'entorn europeu, donada la naturalesa internacional de la fira.