Consell de Mallorca - Favicon

CA

Webs d'interès

Sala de premsa

Convocatòries de premsa

El Consell de Mallorca inicia els campaments de la Victòria amb la major oferta de places de la seva història

El Consell de Mallorca inicia els campaments de la Victòria amb la major oferta de places de la seva història

(28/06/2026)

  • Departament de Presidència

El president Galmés i el conseller de Presidència visiten el primer dels quinze torns que reuniran 1.005 infants i joves fins al 5 de setembre

El Consell de Mallorca ha donat avui el tret de sortida a una nova edició dels campaments d'estiu de la Victòria, la més gran des de la creació del programa. Enguany s'ofereixen 1.005 places, davant les 642 de l'edició anterior, i els campaments s'allargaran fins al 5 de setembre, fet que permetrà que més infants i joves de Mallorca puguin gaudir d'aquesta experiència de lleure educatiu. 

El president del Consell de Mallorca, Llorenç Galmés, acompanyat del conseller de Presidència, Toni Fuster, i de la directora insular de Joventut, Carmen Ripoll, ha visitat el campament de la Victòria, a Alcúdia, on ha saludat els primers participants i l'equip de monitors que els acompanyarà al llarg de tota l'estada. 

Aquesta edició es desenvoluparà entre el 28 de juny i el 5 de setembre i comptarà amb 15 torns setmanals adreçats a infants i joves d'entre 9 i 16 anys, distribuïts per franges d'edat. Cada torn disposa de 67 places, dins un programa que enguany ha ampliat de manera significativa la seva capacitat per donar resposta a l'elevada demanda que registra cada estiu. 

Durant la visita, el president del Consell de Mallorca ha destacat que «la Victòria forma part dels records d'estiu de moltes generacions de mallorquins i volíem que aquesta experiència arribàs a moltes més famílies». Galmés ha subratllat que «per això aquest any hem ampliat les places i hem allargat els torns durant tot l'estiu. Era un compromís d'aquest equip de govern i avui és una realitat». 

Per la seva banda, el conseller de Presidència ha assenyalat que «aquests campaments representen el model de lleure que volem continuar impulsant des del Consell: un lleure saludable, basat en la convivència, l'esport, el contacte amb la natura i l'educació en valors. Aquí els joves fan amics, guanyen autonomia i viuen experiències que recordaran tota la vida». 

Els campaments mantenen el model educatiu que els ha convertit en un referent de l'estiu a Mallorca. Al llarg d'una setmana, els participants duen a terme activitats esportives, jocs cooperatius, tallers creatius, activitats aquàtiques, orientació, tir amb arc, slackline, excursions i vetllades nocturnes, a més de dinàmiques orientades a fomentar la convivència, l'autonomia personal i el treball en equip. 

El fil conductor de l'edició d'enguany és «Els elements naturals com a font de creixement», un projecte educatiu que aproparà els participants al territori, al patrimoni i al paisatge de Mallorca mitjançant activitats centrades en la natura i l'educació ambiental.