Consell de Mallorca - Favicon

CA

Webs d'interès

Sala de premsa

Convocatòries de premsa

La <em>Coral de Montlliri</em> tanca els <em>Concerts a Palau</em>

La Coral de Montlliri tanca els Concerts a Palau

(26/06/2026)

  • Departament de Presidència

La sala de plens del Consell de Mallorca ha acollit la darrera actuació del cicle musical

El cicle musical Concerts a Palau ha tancat la primera edició amb l’actuació de la Coral de Montlliri. La formació vocal de Montuïri, dirigida per Maria Magdalena Oliver, ha entusiasmat a la cinquantena de persones que omplia la sala de plens del Consell de Mallorca amb una horabaixa de música en directe on l’harmonia i la destresa tècnica han estat les protagonistes.

La formació, fundada l’any 1910 i integrada per 52 cantaires, ha oferit un concert de música polifònica tradicional, que ha permès viure una experiència sonora envoltant que ha transportat el públic a través de diferents èpoques i cultures.

La coral, una referència en l’àmbit de la música vocal a Espanya, ha fet una actuació amb una gran precisió tècnica i una gran expressivitat emocional, combinant rigor acadèmic amb una comunicació pròxima amb l’audiència.

Aquesta ha estat la darrera de les quatre actuacions dels Concerts a Palau, el nou cicle musical que ha organitzat el Consell de Mallorca al Palau del Consell. A més de la Coral de Montlliri, també han actuat a la sala de plens de la institució insular el Dúo Van Roy-Roig, The Margarettes i Ovella Negra, tots ells amb un gran èxit d’assistència.